Drodzy rodzice, dziękuję Wam za zaangażowanie i współpracę w poprzednim tygodniu. Prace dzieci są wykonywane systematycznie i skrupulatnie. Proszę w moim imieniu pochwalić dzieci za wspaniałe prace, za barwne kolorowanki, a przede wszystkim za ich wysiłek i wytrwałość. Tradycyjnie, pozostałe sprawy nadal będziemy uzgadniali indywidualnie. Życzę wszystkim  dużo optymizmu i spokoju. Pozdrawiam bardzo serdecznie  - wychowawczyni, Justyna Predko

 

Plan pracy : 18.05.2020r. – 22.05.2020r.

4 latki

  1. Obejrzyj filmik o rodziniehttps://www.youtube.com/watch?v=u28atnroqrY,
  2. Na podstawie filmu  wykonaj pracę plastyczną, według własnego pomysły  „Moja rodzina” , zrób zdjęcie z osobą dorosłą i wyślij na adres: spswietajnoklasa0@wp.pl
  3. „Dzieciaki w akcji – karty pracy czterolatka”:

- Narysuj  i po śladzie bezludną wyspę i opowiedz, co można na niej odkryć? Strona 9

- Nazwij przedmioty, rysuj po śladzie ich kontury,

- połącz kontury przedmiotów z ich cieniami strona 17

- Słuchaj wierszyka i rysuj:

Jedna, druga, trzecia kreska.

Chociaż tak naprawdę deska!

Bo to regał jest na książki.

Wszystkie. Gładkie, pstre i w prążki. (polecenie strona 44)

  1. Zabawa ruchowa  – wykonaj kilka skłonów i pajacyków.

 

5latki

Poniedziałek 18.05.2020r. Co to jest rodzina?

  1. Obejrzyj filmik o rodziniehttps://www.youtube.com/watch?v=u28atnroqrY,
  2. Zabawa ruchowa  – wykonaj kilka skłonów i pajacyków.
  3. Na podstawie filmu  wykonaj pracę plastyczną według własnego pomysły  „Moja rodzina” , zrób zdjęcie z osobą dorosłą i wyślij na adres: spswietajnoklasa0@wp.pl

 

Wtorek 19.05.2020r. – Czy wszystkie rodziny są takie same?

  1. Powtórz wiersz: „Mamy mamy ”- Romualda Romanowska

Mama mamę swoją ma,

swoją mamę mam i ja.

Mama tu, mama tam, ty masz mamę i ja mam.

 (…) Wszyscy jedną prawdę znamy: wszyscy swoje mamy mamy!

  1. Wykonaj  „Kwiatek dla mamy” , wykorzystując kartę pracy nr 38 z „Wyprawki z teczki” strona 91 zrób zdjęcie z osobą dorosłą i wyślij na adres: spswietajnoklasa0@wp.pl

 

Środa : 20.05.2020r. – Rodzina jest najważniejsza

  1. Nazwij zwierzęta i powiedz jak się należy nimi opiekować.
  1. Otocz pętelką zwierzę, które zostało bez właściciela, polecenie 1 str.32.
  2. Zabawa ruchowa  – wykonaj kilka skłonów i pajacyków
  3. Narysuj serce po śladzie obiema rękami jednocześnie, W sercu narysuj swoją rodzinę (polecenie 1 str 33)
  4. Co czujesz myśląc o swojej rodzinie? Dokończ rysunek twarzy zgodnie z własnymi uczuciami (polecenie 2 str.33)

 

Czwartek: 21.05.2020r.-  Przygody dużych i małych rodzin w akcji

  1. Wskaż i nazwij rysunki przypominające kształtem koło, trójkąt, prostokąt.
  2. Policz, ile wagonów ciągnie lokomotywa. Dokończ numerować wagony za pomoc kropek (polecenie 1 str. 35). Pozostała część polecenia przeznaczona jest dla chętnych dzieci.
  3. Zabawa ruchowa  – wykonaj kilka przysiadów i pajacyków.
  4. Narysuj szlaczek z kotami po śladzie.

 

Piątek: 22.05.2020r. :Kiedy jesteśmy dla siebie jak rodzina?

  1. Powtórz wiersz: „Mamy mamy ”- Romualda Romanowska

Mama mamę swoją ma,

swoją mamę mam i ja.

Mama tu, mama tam, ty masz mamę i ja mam.

Wszyscy jedną prawdę znamy:

wszyscy swoje mamy mamy!

  1. Narysuj po śladzie. Co widzisz na obrazkach? Otocz pętlami wszystkie litery ć w wyrazach. (polecenie 1 str 62)
  2. Wystukaj rytm, wymawiając nazwy obrazków raz wolno, raz szybko.

 

 

6 latki

1. Obejrzyj filmik o rodziniehttps://www.youtube.com/watch?v=u28atnroqrY, a następnie  według własnego pomysłu wykonaj pracę plastyczną  „Moja rodzina”. zrób zdjęcie z osobą dorosłą i wyślij na adres: spswietajnoklasa0@wp.pl

2. Powtórz wierszyk, którego uczyłeś się w poprzednim tygodniu

"Laurka dla mamy"
 Wymaluję na laurce czerwone serduszko,
 ptaka co ma złote pióra i kwiaty w dzbanuszku.
 Żyj mamusiu moja miła 100 lat albo dłużej,
 bądź wesoła i szczęśliwa, zdrowie niech ci sprzyja.

 Dziś dla Ciebie rano świeci słońce złote
 i dla Ciebie na oknie usiadł barwny motyl.
 Dziś dla Ciebie mamo płyną białe chmurki
 a wiatr je układa w świąteczne laurki.

 Dzisiaj droga mamo masz twarz uśmiechniętą,
 więc niech przez rok cały trwa to Twoje święto.

 

3. Na stronie 33 podręcznika „Dzieciaki w akcji’ Połącz odpowiednie monety z zakupami.

4.”Popisanki”  litery strona 11:

- Narysuj w ramce obrazek, którego nazwa zaczyna się na literę k (polecenie 1)

- W tekście: K – to wielki elegancik – podkreśl wszystkie litery „K” i „k”

- Narysuj szlaczek po śladzie, a następnie samodzielnie.(polecenie 2)

- Narysuj po śladzie (polecenie 3)

- Narysuj po śladzie strona 12.

5. „Popisanki” cyfry, strona 9

- Narysuj w ramce siedem dowolnych przedmiotów (polecenie 1)

- Napisz cyfry  po śladzie i samodzielnie (polecenie 2)

 

 Język angielski

 

Klasa OB.

19.05.2020

Słuchamy historyjki i opisujemy umiejętności zwierząt domowych.

  1. Przypomnij i zaśpiewaj rodzicom piosenkę „Hello”

https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

  1. Opisując co potrafią robić zwierzęta użyjemy słowa „can”, np. I can run.(Potrafię biegać.) I can swim (Potrafię pływać.) I can fly (Potrafię latać) I can jump (Potrafię skakać) – zachęcam do wykonania tych czynności przez dzieci.  
  2. Zachęcam do wspólnego obejrzenia historyjki,po której dzieci będą mogły odpowiedzieć na pytanie: Jakie czynności wykonują zwierzęta w historyjce?

https://www.youtube.com/watch?v=sHYntUIGP4w

  1. Posłuchajcie wspólnie piosenki o tym co potrafią robić zwierzęta https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo
  2. Grupa OA  może wykonać zadania na stronie 39 w podręczniku.

 

 

22.05.2020

Rozpoznajemy i nazywamy zwierzęta domowe. Uczymy się piosenki „Little Mouse Song”

  1. Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać piosenkę „Little Mouse Song” https://www.youtube.com/watch?v=TU-FqxvTmfg – mam nadzieję, że spodoba się ona zarówno Rodzicom jak i Dzieciom. Zachęcam do nauczenia się jej. Będę czekała na filmikiJ
  2. Proszę obejrzeć wspólnie z dziećmi historyjkę o tym co potrafi lub czego nie potrafi wykonać piesek i jego przyjaciele  https://www.youtube.com/watch?v=jANerjPKC9E
  3. W wolnym czasie proponuję poćwiczyć online rozpoznawanie i nazywanie zwierząt domowychJ

https://wordwall.net/pl/resource/212805/pets

https://wordwall.net/pl/resource/416504/angielski/pets

https://wordwall.net/pl/resource/445135/pets-zer%C3%B3wka

https://wordwall.net/pl/resource/1470493/pets

https://wordwall.net/pl/resource/1541770/pets-zwierz%C4%99ta-domowe

https://wordwall.net/pl/resource/1350783/angielski/blue-wow-english-pets

Powodzenia

Życzę miłej nauki i zabawy

 

RELIGIA 

KATECHEZA  ZDALNA KLASA 0b 22.05.2020 r.

Troskliwy Pasterz


Powyższa lekcja jest do pobrania w załaczeniu poniżej:


Lekcja religii