MATEMATYKA - ZDALNE LEKCJE
Zadaniem wszystkich uczniów jest dokumentowanie swojej pracy, a to oznacza systematyczne prowadzenie zeszytu przedmiotowego, w którym należy zapisać temat lekcji oraz na podstawie podręcznika do matematyki sporządzić notatkę ( to poziom konieczny).
Uczenie się matematyki jest jak nauka pływania.
Dzięki oglądaniu filmów instruktażowych czy słuchaniu rad trenera, poznasz odpowiednie techniki, ale umiejętności możesz zdobyć jedynie przez praktykę. Pamiętaj, że błędy i upadki to naturalne elementy procesu uczenia się. Rozwiązuj zadania z zeszytu ćwiczeń i te z podręcznika.
Rolą nauczyciela jest motywowanie uczniów do rozwiązywania zadań, służenie radą i pomocą oraz inspirowanie do samodzielnego działania.
Pomocne w samodzielnej nauce matematyki mogą być strony:
Tydzień I
Klasa 6.
Lekcja 1. Pole prostokąta.
Na tej lekcji nauczę się, jak obliczyć pole prostokąt przedstawionego na rysunku oraz w sytuacjach praktycznych.
Notatka i ćwiczenia 1,2,3 str.55.
Lekcja 2. Pole prostokąta. Utrwalenie i powtórzenie
Na tej lekcji utrwalę wiedzę dotyczącą obliczania pola prostokąta przedstawionego na rysunku oraz w sytuacjach praktycznych.
Wybrane zadania z podręcznika str.124-128.
Lekcja 3. Pole równoległoboku i rombu.
Na tej lekcji nauczę się, jak obliczyć pole równoległoboku i rombu na rysunku oraz w sytuacjach praktycznych.
Notatka i ćwiczenia 1,2,3 str.58.
Lekcja 4. Pole równoległoboku i rombu. Utrwalenie i powtórzenie
Na tej lekcji utrwalę wiedzę dotyczącą obliczania pola równoległoboku i rombu przedstawionego na rysunku oraz w sytuacjach praktycznych.
Dla chętnych wybrane zadania z podręcznika str.129- 130.
Wykonane zadania z podręcznika oraz z zeszytu ćwiczeń prześlij zdjęciem na maila klasy