27.04.2020

 

Poniedziałek 

 

TEMAT: Jak odróżnić zdanie pojedyncze od zdania złożonego?

POLECENIE: Obejrzyj film zamieszczony pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=2NbPlzSsvNU, następnie zapoznaj się z „Nową wiadomością”, umieszczoną w podręczniku na str. 316. Jeżeli jest taka potrzeba, obejrzyj film jeszcze raz i wykonaj ćwiczenia z podręcznika nr 1,2,3 s. 316-317.

 

 

 

28.04.2020

Wtorek 

 

TEMAT: Czym różni się zdanie pojedyncze nierozwinięte od rozwiniętego?

POLECENIE: Zapoznaj się z tematem umieszczonym w podręczniku na str. 318-319. Następnie zaloguj się na platformę epodręczniki i zapoznaj z udostępnionymi przez nauczyciela materiałami oraz wykonaj tam ćwiczenia od 1 do 5.

 

 

 

29.04.2020

 

Środa 


TEMAT: Zarażamy śmiechem.

POLECENIE: Zaloguj się na platformę epodręczniki i zapoznaj z udostępnionej  przez nauczyciela fotografii. W  zeszycie przedmiotowym odpowiedz na pytania:

  • Co według ciebie wyrażają te twarze? Po czym to poznajesz?
  • Czy śmiech można tylko zobaczyć?
  • W jakich sytuacjach głośno się śmiejesz?
  • Czym można cię rozśmieszyć?
  • Co według ciebie wyraża śmiech?
  • Jak śmiech wpływa na ciebie?

Następnie przeczytaj zamieszczone tam materiały, oraz wykonaj na platformie ćwiczenia nr 2,8,10.

 

 

30.04.2020

 

Czwartek 


TEMAT: Pięknie czytamy wiersze.

POLECENIE. Kilkukrotnie przeczytaj wiersz Wiktora Woroszylskiego „Śmieszek”, dostępny na platformie epodręczniki, w materiałach udostępnionych przez nauczyciela poprzedniego dnia. Następnie poproś rodzica, by nagrał telefonem jak pięknie czytasz ten wiersz. Nagranie przyślij nauczycielowi.

 

Przypominam o obowiązku czytania lektury „Opowieści z Narnii. Lew czarownica i stara szafa”. 11 maja rozpoczynamy pracę z lekturą.

Wszystkie prace, pytania i wątpliwości proszę kierować na adres email spswietajnoklasa4@wp.pl. W tytule wiadomości proszę wpisać przedmiot, którego dotyczy praca lub pytanie. W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt na adres spswietajnoklasa4@wp.pl, gdzie ustalimy termin i sposób konsultacji indywidualnej.