Dyrektor
Szkoły Podstawowej im. I. Krasickiego w Świętajnie
Świętajno 54A, 19-411 Świętajno
ZAPRASZA
do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
"Dostawa oleju opałowego
do kotłowni Szkoły Podstawowej im. I. Krasickiego w Świętajnie"
(postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
1. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub przesłać podpisane dokumenty pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego: spswietajnodyrektor@wp.pl
2) na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
oferta na zadanie pn.: "Dostawa oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej
im. I. Krasickiego w Świętajnie"
3) ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
4) ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką,
5) ma obejmować całość zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego w ilości ok. 30 000 litrów do kotłowni olejowej Szkoły Podstawowej im. Ignacego Krasickiego w Świętajnie w roku 2022 wraz z rozładunkiem, dostarczanego sukcesywnie środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. Zadeklarowany w ofercie przez Wykonawcę olej opałowy powinien spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024 w zakresie oleju opałowego, zawierać stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające do stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej.
2) Miejscem dostawy jest kotłownia w Szkole Podstawowej im. Ignacego Krasickiego w Świętajnie, Świętajno 54A, 19-411 Świętajno (Gmina Świętajno).
3) Gwarantowana ilość odbioru oleju na poziomie 5 000 litrów w dostawach. Zamawiający będzie informował telefonicznie Wykonawcę o dokładnym terminie i ilości zamawianego oleju z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
4) Zamawiający zastrzega prawo zakupu oleju opałowego w zakresie objętym umową do wysokości faktycznych potrzeb Zamawiającego – możliwe jest nie zrealizowanie całości umowy ze względu na niższe zapotrzebowanie. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń. Ilość zamówionego oleju będzie zależna od faktycznego zapotrzebowania w danym sezonie grzewczym, które jest zależne od panujących temperatur.
5) Przy każdym odbiorze oleju opałowego będzie obecny upoważniony pracownik szkoły.
6) Zamówienie obejmuje zakup oleju opałowego oraz wszelkie niezbędne czynności związane z transportem i napełnianiem zbiorników w kotłowni. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w ofercie cenowej.
7) Przy dostawach wymagane jest świadectwo jakości dla danej dostawy wraz z aktualną ceną paliwa - potwierdzoną wydrukiem ze strony internetowej.
8) Dostawy fakturowane będą zgodnie z ceną z dnia dostawy do kotłowni szkoły z uwzględnieniem rabatu określonego w ofercie.
9) Olej będzie wykorzystywany wyłącznie do celów grzewczych.
3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Przedmiot główny: 09.13.51.00-5 - olej opałowy.
4. Wymagany termin realizacji umowy:
od dnia podpisania umowy do 31.12.2022r.
5. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena netto 1 litra oleju opałowego z uwzględnieniem udzielonego rabatu – 100%.
6. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) formularz oferty wg załączonego wzoru,
2) podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
3) wypełniony i zaparafowany projekt umowy,
4) aktualną na dzień składania ofert koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
5) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze.
7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie cenowej:
1. W cenę oferty należy wliczyć:
a) wartość dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia,
b) obowiązujący podatek VAT.
2. Cena ofertowa, czyli cena, za jaką Wykonawca podejmie się zrealizowania zamówienia zostanie obliczona przez Wykonawcę na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem zawartym w formularzu ofertowym – łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującym przepisami w tym zakresie.
3. Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
4. W cenie ofertowej winny być uwzględnione wszystkie inne koszty, jakie powstaną w związku realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz koszty pośrednie i podatki.
5. Na potrzeby niniejszego postępowania, dla sporządzenia oferty należy wskazać: cenę hurtową producenta oleju opałowego, ustaloną na dzień 14 grudnia 2021 r. (w sytuacji kiedy nie będzie ceny z podanego dnia, należy użyć ceny z dnia poprzedniego).
6. Wykonawca udzieli stałego rabatu na paliwa od ceny netto wyrażonego w procentach (%). Udzielony rabat będzie obowiązywał przez cały okres trwania umowy.
8. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:
1. Ofertę zgodną z załączonym formularzem ofertowym (załącznik nr 1) należy złożyć w terminie do dnia 21 grudnia 2021 r., do godz. 12.00. w zaklejonej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, tj. w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Ignacego Krasickiego w Świętajnie, Świętajno 54A, 19-411 Świętajno (pokój nr 14) lub przesłać podpisane dokumenty pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego: spswietajnodyrektor@wp.pl
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Oferta cenowa na zadanie "Dostawa oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej im. I. Krasickiego w Świętajnie".
3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta.
4. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
5. Zamawiający może podjąć decyzję w sprawie unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny.
9. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert cenowych nastąpi w dniu 21.12.2021 r. o godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Szkole Podstawowej im. Ignacego Krasickiego w Świętajnie, pok. nr 15.
10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Dyrektor szkoły Danuta Oreszuk - tel. 87 5215433 lub 509 840 005
11. Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca obowiązany jest podpisać umowę w Szkole Podstawowej im. Ignacego Krasickiego w Świętajnie.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej propozycji cenowej.
12. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Administratorem danych osobowych jest dyrektor Szkoły Podstawowej im. I. Krasickiego w Świętajnie. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo Zamówień Publicznych. Z Inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować pod nr tel. 87 5207025, admin@swietajno.pl.
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,
c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,
d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i/lub audytu przez Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,
e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,
f) archiwizacji postępowania.
4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.
6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:
a) prawo dostępu do danych (art. 15),
b) prawo sprostowania danych (art. 16),
c) prawo do usunięcia danych (art. 17),
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18).
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych, „prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
9) Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
.
W załączeniu:
1) formularz oferty,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
3) projekt umowy.